کاربر گرامی…

با تشکر از اینکه بانک مشاغل سایت را جهت مشاهده و فعالیت انتخاب کرده اید.همانطور که میدانید هر اجتماع ( مجازی یا حقیقی ) دارای قوانین خاصی است که برای حضور در آن اجتماع و بهره مندی از امکانات موجود، ملزم به رعایت قوانین هستیم… بانک مشاغل سایت نیز به عنوان خانه دوم شما عزیزان، برای حفظ حقوق سایت و همچنین حریم و امنیت کاربران خود و دسترسی آسان شما به مطالب آموزشی، قوانینی را در نظر گرفته است که ثبت نام شما در سایت، به منزله مطالعه کامل قوانین ذیل و قبول آن میباشد!بدون شک، کاربرانی که نقض قوانین نموده و هر یک از بندهای موجود در آن را رعایت ننمایند، از طرف کادر مدیریت سایت، تذکر دریافت خواهند نمود و عدم توجه به تذکر مدیران و ناظران کیفی، اخطار رسمی ( اخطار از سیستم ) به دنبال خواهد داشت، که این اخطار در چشم انداز و پروفایل کاربری درج میگردد و در صورت عدم توجه به اخطار، حساب کاربری فرد خاطی حذف و نام کاربری، ایمیل و آی پی وِی بسته شده و دیگر قادر به ثبت نام و فعالیت دوباره در سایت نخواهد بود!!!

نام کاربری: 

در هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب ( برای نام کاربری ) استفاده نمایید.( از نامهایی مانند حروفهای نامشخص و نامفهوم و همچنین اعداد مثل ۱۲۳۴۵٫٫٫ و علائم نامشخص در برخی مرورگرها جداً خودداری کنید) در صورت مشاهده کلمات سیاسی، غیر اخلاقی و رکیک و نامناسب، اکانت کاربر متخلف حذف شده و دسترسی وی به انجمنها بسته خواهد شد. حتی المقدور نام کاربری را با حروف انگیسی به جای فارسی ایجاد نمایید.
ثبت نام با چند نام و ساخت بیش از یک حساب در سایت ممنوع است و در صورت مشاهده بیشتر از یک حساب از طرف یک کاربر، تمامی آنها حذف شده و دسترسی وی به انجمنها مسدود خواهد شد.
در حال حاضر امکان تغییر نام کاربری توسط شما وجود دارد و میتوانید هر ۶ ماه یکبار، نام کاربری خود را از طریق ( کنترل پنل کاربر > اطلاعات خود را ویرایش کنید> مدیریت نام کاربری )تغییر دهید. همچنین نامهای کاربری قبلی شما، از طریق پنل مدیر سایت قابل پیگیری خواهد بود.

آواتار: 

نماد کاربری، که  پس از ثبت نام در کنترل پنل کاربری تعیین خواهید کرد، باید شرایط خاصی داشته باشد که در صورت دارا نبودن این شرایط، آن تصویر توسط مدیر سایت حذف شده و تذکر دریافت خواهید کرد. حداکثر ابعاد آواتار باید ۱۳۰×۱۳۰ پیکسل بوده و حجم آن حداکثر ۱۵ کیلوبایت باشد. در آواتار خود نباید از تصاویر با محتوا و پوشش نامناسب و یا محتوای سیاسی ( شامل شخصیتهای سیاسی، علائم اختصاری خاص، پرچمها و هر گونه تصویر خاص طبق تشخیص مدیریت ) استفاده کنید.

امضاء: 

در هنگام ساختن امضاء در مشخصات شخصی خود، از تبلیغات تجاری خودتان یا دیگران پرهیز نمایید. فقط در صورتی که سایت شما فعالیت آموزشی و یا فرهنگی دارد ( بدون کسب درآمد از آن ) با ذکر فعالیت سایت و هماهنگی با مدیریت، برای شناساندن آن به کاربران میتوانید امضاء را به سایت خود لینک دهید، البته توجه داشته باشید که امضاء باید کوتاه باشد. همچنین در انجمن، مبحثی وجود دارد که شما می توانید از آن، جهت تبلیغ سایت و وبلاگ شخصی ( نباید تجاری یا خدماتی باشد ) خود استفاده نمایید. در صورتی که به غیر از این عمل شود حساب کاریری شما در اولین فرصت حذف خواهد شد. همچنین از قرار دادن هرگونه شعر یا متن سیاسی، توهین آمیز و یا مخالف با قوانین کشور در امضاء خودداری نمایید. در غیر اینصورت امضاء شما توسط مدیرسایت ویرایش خواهد شد. همچنین برای نظم بصری انجمن، شما اجازه استفاده از تصاویر و فونتهای بزرگ در امضای خود را ندارید.

ارسالات:

  1. در هنگام ارسال سوالات و مشکلات و پیغامهای خود از یک موضوع مناسب و کلمات صحیح استفاده نمایید. این موضوع می بایست در رابطه با سوال، مشکل و یا پیغام شما باشد. از انتخاب عناوینی از جمله کمک، تورو خدا کمکم کنید، خیلی مهم، هر کی میتونه جواب بده، نیاز به پاسخ فوری، چطوری میتونم و جملاتی شبیه به این جدا خودداری نمایید. ( برای انتخاب موضوع میتوانید از کلمات کلیدی سوال خود استفاده کنید )
  2. قبل از ارسال پست جدید یا طرح سوال با استفاده ازگزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید. از نوشتن یک سوال و یا یک مطلب درانجمن ها و مباحث مختلف خودداری نموده و برای مطرح کردن سوال خود، انجمن و تاپیک مناسب را انتخاب کنید. کادر مدیریت سعی دارد در کوتاهترین زمان ممکن به سوالات مطرح شده رسیدگی کند، ولی هرگونه تاخیر در پاسخگویی به سوالات، خارج از مسئولیت ما بوده و کاربران حق ارسال مجدد سوالات خود، چه در محیط انجمن و چه در پیغام خصوصی را ندارند. برای گرفتن پاسخ خود صبور باشید.
  3. از پرسیدن سوالات تخصصی به واسطه پیغام شخصی از مدیران خودداری نمایید و سوالات خود را به صورت عمومی مطرح نمایید. ( ممکن است سوال شما سوال دیگران نیز باشد و با دیدن پاسخ سوال شما از پرسش های تکراری جلوگیری خواهد شد و شما نیز سریعتر به پاسخ خود خواهید رسید ). سوالات تخصصی از طریق پیغام شخصی بی پاسخ خواهد ماند.
  4. این سایت برای بحث های آموزشی و هنری بانوان ایجاد گردیده است؛ بحث سیاسی و گفتگوی ضد دینی و ضد مذهبی ممنوع است. احترام به قومیت ها، ملت ها، مذاهب و افراد و عقاید آنان از قوانین لازم الاجرا در انجمن میباشد. در صورت عدم رعایت، اکانت کاربر خاطی در اولین فرصت حذف خواهد شد.
  5. لطفاً در هنگام جواب دادن به سوالات دیگر کاربران، از به کارگیری الفاظ و جملاتی که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری فرمایید. این را بدانید که این سایت محل آموزش است و کسانی هستند که سوالهایشان میتواند بسیار ابتدایی باشد و به یاد داشته باشید که همه ما روزی تازه کار بودیم.
  6. مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران به عهده ایشان بوده و مسئولین بانک مشاغل سایت و مدیران آن به هیچ عنوان تعهد و مسئولیتی در قبال آن مطلب نداشته و نظر آنان نمی باشد.
  7. زبان رسمی این انجمن فارسی است، لطفاً فینگلیش ننویسید.
  8. احترام به مدیران و کاربران سایت، بر اساس سلسله مراتب از مهمترین مسائل در این سایت است، پس در صورت مشاهده هرگونه بی احترامی به کاربران دیگر، مدیران و مسئولان سایت با کاربر مربوطه برخورد شده و در صورت لزوم دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.
  9. لطفاً در صورتی که حرفی برای گفتن ندارید، سکوت کنید و اگر جواب سوالی را نمی دانید از ارسال مطالبی که باعث شلوغ کردن آن ارسال ( یا سوال ) شود خودداری فرمایید.
  10. درج شماره تماس، آدرس ایمیل و مشخصات شخصی و محرمانه در پستها، امضاء، نام کاربری و … ممنوع است.
  11. برای امنیت بیشتر، جهت گرفتن پاسخ سوال و ارتباطات خود از انجمنها استفاده نمایید؛ در صورتی که مستقیماً با یک کاربر از طریق ایمیل، چت، شبکه های اجتماعی و یا هر طریق دیگری ارتباط داشته باشید، بانک مشاغلسایت هیچ گونه تعهدی در قبال بوجود آمدن مشکلات احتمالی نخواهد داشت.
  12. در صورتی که مایل به ارسال مطلبی از یک سایت دیگر می باشید، حتماً منبع آن را ذکر نمایید و اگر مطلب یا موضوع نوشته شده یا ترجمه شده توسط شخص خاصی بود، حتماً نام وی را نیز ذکر نمایید.
  13. از درج عکس بدون توضیح و دستور و مطلب بدون عکس به جهت پرسشهای احتمالی دیگر کاربران و شلوغی بی مورد تاپیک، خودداری کنید و همیشه عکس و توضیح ( دستور یا روش تهیه ) را در یک پست قرار دهید. از عنوان کردن مواردی مانند این ( اینم کیک شکلاتی من اگه دوست داشتین دستورشو بذارم ) خودداری کنید.

توضیحات لازم الاجرا:

  1. برای آپلود عکس جهت استفاده در مباحث آموزشی از آپلود سنتر سایت استفاده کنید. آپلود تصاویر انجمنهای عمومی و جمعه بازار که ارزش نگهداری طولانی مدت را ندارد، در آپلود سنتر سایت ممنوع است.
  2. پست های اسپم، تشکر، تقدیر، چاق سلامتی و… هر دو هقته یکبار توسط مدیران و ناظران در تمام مباحث انجمن، پاکسازی و حذف خواهد شد. ( همیشه منتظر کاهش تعداد پستهای خود باشید ) این اقدام در راستای دسترسی آسان تر شما به مطالب آموزشی صورت خواهد گرفت.
  3. برای ابراز احساسات و تشکر و قدردانی فقط از گزینه پسندیدن استفاده کنید. حتی المقدور برای بالا رفتن سرعت بارگذاری این امکان برای دیگر کاربران، از کلید پسند برای مسائل بی مورد استفاده نکنید.
  4. در صورتی که خواهان ایجاد مبحث جدیدی هستید، درخواست خود را با توضیحاتی در مورد مبحث مورد نظر با مدیر همان انجمن مطرح نمایید.
  5. مدیر هر انجمن در حذف، اصلاح و ویرایش مطالب و دستورات و تصاویر آزاد است.
  6. ذکر منبع و نام نویسنده مطالب بانک مشاغل سایت در دیگر سایتها الزامی میباشد. در همین راستا استفاده و نسخه برداری از مطالب سایت و انجمن، بدون ذکر منبع و نام نویسنده یا مترجم اثر، ممنوع بوده و به جهت دارا بودن حقوق کپی رایت بانک مشاغل سایت در ستاد ساماندهی رسانه های کاربر محور، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.
  7. برای هر گونه تبلیغ با  بخش تبلیغات تماس بگیرید. پست های حاوی مطالب تبلیغاتی، بدون اطلاع به کاربر حذف یا ویرایش خواهند داشت. در صورت تکرار حساب کاربری مربوطه حذف میگردد.
  8. این انجمن به صورت تخصصی ویژه بانوان محترم ایجاد گردیده است، آقایان در استفاده از مطالب آموزش سایت و شرکت در مباحث آموزش هنری مجاز میباشند، ولی توصیه اکید میگردد که در مباحث عمومی، سرگرمی، صحبتهای روزمره و مباحث مختص بانوان حضور نداشته و اقدام به ارسال پست نفرمایند!

همیاری:

در صورتی که در قسمتهای مختلف سایت، ( در برنامه سایت؛ نه در پست کاربران ) با املاء اشتباه کلمات یا جمله بندی نادرست و یا عبارتهای غیرفارسی مواجه شدید، عین کلمه یا جمله را برای مدیر سایت ارسال نمایید!

 

با سپاس از همکاری صمیمانه شما که ما را در جهت رسیدن به هدف مشترکمان در بانک مشاغل سایت که همانا ترویج و اعتلای فرهنگ زیبا زیستن است همراهی میکند!