اجرای سایبان خودرو و سایبان پارکینگ

شرکت سایبان سایه سازان دارای سابقه طولانی در زمینه سایبان پارکینگ و سایبان خودرو  در مشهد می باشد. سایبان پارکینگ و سایبان خودرو شرکت سایه سازاندارای طراحی بسیار زیبا و کیفیت عالی می باشد. سایبان های پارکینگ و سایبان های خودرو  به صورت ضد حریق و  پوشش UPVCC تولید و برای مقابله با آفتاب, باران و برف ساخته می شود. اسکلت سایبان پارکینگ و خودرو به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تحمل بار بسیار سنگین را دارند .  حذف پایه جلو و در طرحههای متفاوت قابل اجرا است. در ساخت سایبان خودرو و سایبان پارکینگ سایه سازان حداقل تعداد پایه به کار برده شده است .

سایبان خودرو و پارکینگ از سایبان سایه سازان در هر فضایی مانند اداری, خانگی و …. که نیاز به یک سایبان دارند قابل اجرا می باشد. تمامی ساختار سایبان فلزی و از پوشش UPVC  و مراحل نصب سایبان بسیار سریع و کم دردسر می باشد .

 

شرکت سایه سازان برتراندیشه پاسارگاد اجرا کننده انواع سایبان پارکینگ سایبان اداری و خانگی و سایبان های خودرو با پوشش یو پی وی سی ( UPVC) جهت خودرو ، انواع کانکس پرتابل و ثابت می باشد. این شرکت نماینده انحصاری فروش ورقهای یو پی وی سی UPVC سقفی و ورقهای سایدینگ در استانهای خراسان رضوی ، جنوبی و شمالی میباشد.

سایبان، سایبان پارکینگ، سایبان خودرو _ سایبان سایه سازان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.