سایبان

در حال حاضر، سایبان‌ به‌عنوان سازه‌های سبک کاربردهای جانبی متعددی دارد و به‌جز پارکینگ، جایگاه خنکی برای نشست‌های جمعی لحاظ می‌شود.

تفاوت اصلی سایبان با سقف کاذب چیست، «سایبان، سقف کاذب نیست؛ این وسیله به‌صورت مستقیم در مقابل آفتاب و عوامل جوی قرار می‌گیرد و مانند محافظ عمل می‌کند. این در حالی است که سقف کاذب برای زیبایی، فرم‌دادن و گاهی اوقات، افزایش مقاومت بنا در داخل مکان‌های مختلف قرار می‌گیرد. کاربرد سایبان‌ها در موارد زیر است: بارانداز و انبار در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها، سایبان درِ ورودی و محوطه و راهروها، محافظت افراد و اشیا در برابر آفتاب، برف، باران‌های اسیدی و… .

سایبان‌های امروز، جدای از مفهوم کاربری، نوعی اثر هنری نیز هستند. پارکینگی زیبا تنها سایبانی برای خودروی شما نیست، بلکه نوعی المان معماری است. سایبان‌های مدرن نمونه‌ای از طراحی سازه‌های جدید با استفاده از مصالح جدید است.

پلی یورتان بهترین گزینه دستیابی به سایه‌ای خنک و محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب، برف، باران و… است.

سرعت نصب و اجرای آسان، عایق مناسبی در برابر گرما و سرما، مقاوم در برابر پوسیدگی و خوردگی و به علت داشتن ANTI UV، بر اثر تابش مستقیم و مداوم نور خورشید، رنگ سطح ورق‌های پلی یوپان به‌مرور زمان تغییر نخواهند کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پوشش‌های پلی یوپان، ضریب پایین انتقال دما به سطح زیر پوشش است. این امر به حفظ رنگ بدنه خودرو در برابر تابش نور خورشید کمک می‌کند و باعث ایجاد سایه‌ای خنک برای افراد است.

از دیگر مزایای این کالا می‌توان به تحمل بار زنده، تحمل بار برف و اجسا و قابلیت قوس‌پذیری زیاد اشاره کرد که باعث ایجاد زیبایی و خلاقیت در طراحی سازه سایبان‌ها توسط طراحان می‌شود.

از دیگر مزیت‌های این پوشش، سبکی آن است؛ به‌طوری که وزن بر مترمربع ورق پوششی ۳۸۰۰۰ گرم بر مترمربع است.

به‌جز طرح و رنگ سازه‌ها، پوشش انعطاف‌پذیر سایبان دارای رنگ سفید با قابلیت پوشش رنگی مختلف است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.