نامه نامه به اداره محیط زیست

بنام خدا
اداره محیط زیست شهرستان …

باسلام
احتراماً عطف به نامه شماره …… مورخ …. بدینوسیله یک نسخه گزارش شرکت ایمن زیست …… ایرانیان مربوط به پارامترهای مرتبط به هوا جهت هر گونه اقدام لازم ایفاد میگردد.

همچنین فرم ارسالی موضوع نامه شماره …… مورخ …… نیز بعد از تکمیل تقدیم حضورتان میگردد.

نمونه دوم

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست

با سلام
احتراماً به استحضار می رساند این شرکت در سال ….. اقدام به راه اندازی خط تولید …. نموده و در همان سال نیز اقدام به نصب و راه اندازی سیستم فیلتراسیون نموده و با ابلاغ برنامه پایش آلایندگی در سال …. تا کنون همواره نتیجه آنرا گزارش نموده و حتی در سال ….. یکبار توسط کارشناسان آن سازمان مورد آزمایش و بازرسی قرار گرفته که نتیجه آن مطلوب بوده است ولی متاسفانه در سال …. به عنوان کارخانه آلاینده معرفی شده است .
مستدعیست مقرر فرمایند در این مورد بررسی و بازنگری شود.
قبلاً از بذل توجه جنابعالی کمال امتنان رادارم.

نمونه سوم

ریاست محترم اداره محیط زیست شهرستان

با سلام
خواهشمند است دستور فرمائید نتیجه اقدامات انجام شده در مورد نامه شماره ….. مورخ …… را به این شرکت و همچنین اداره امور مالیاتی شهرستان …… ارسال فرمایند.در این رابطه نظرجنابعالی را به نامه شماره ……. مورخ …….. اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی که براساس اظهارات کارشناسی آن اداره بعد از چندین بار آزمایش از خروجی دودکش توسط شرکت و کارشناسان اداره کل محیط زیست اراک به سازمان صنایع و معادن استان .. …. ارسال گردیده و رونوشت آن نیز به آن اداره داده شده جلب می نمایم.

نمونه چهارم

نمونه نامه خطاب به محیط زیست درخصوص حیوان آزاری

جناب آقای ….

مدیر محترم اداره کل حفاظت محیط زیست شهرستان ……

موضوع : حیوان آزاری

با سلام و تقدیم احترام

بدینوسیله ضمن قدردانی از توجه و تلاش های اخیر جناب عالی درخصوص رفع معضلات زیست محیطی شهرستان ، نظر به اینکه هنوز شاهد نمونه های بارز حیوان آزاری در شهرمان هستیم، از شما می خواهیم برای پایان دادن به ظلمی که بر مخلوقات بیگناه خداوند به نام ˈتفریحˈ روا می رود، کمک کنید.

اینجانب چندی پیش مطلع شدم یک قلاده ……/…./……/ در یک کارگاه / آپارتمان / منزل در شرایطی اسفبار از لحاظ بهداشت، جایگاه، تغذیه و تنبیه، نگهداری و تا لحظه مرگ مورد سوء رفتار مالکین قرار می گیرند.

با توجه به اینکه بسیاری از گونه های حیوانات در خطر انقراض قرار دارند بدرفتاری و نگهداری حیوانات مذکور در قفسی تنگ و آلوده امری مضموم می باشد و مشاهده وضعیت این حیوانات دل هر بیننده ای را به درد می آورد.

لذا اینجانب به نمایندگی از جمعی از اهالی از جنابعالی خواهشمندیم اقدامات لازم را در خصوص رهایی حیوانات ذکر شده بالا مبذول فرمایید

آدرس محل نگهداری حیوانات : …….

با تشکر

جمعی از حامیان محیط زیست شهرستان

نمونه چهارم

با سلام

ریاست محترم اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان ……

احتراما به استحضار میرساند بدلیل اینکه اخیرا سیلاب در رودخانه ……. منجر به اوردن درختان سیلابی شده است وسبب تخریب وانباشته شدن درختان جنگلی درملک اختصاصی اینجانب…… که در مجاورت رودخانه فوق الذکر قرار دارد تردد وعبورو مرور را برای خانوادهام با مشکل مواجعه ساخته است نسبت به مجوز حمل نقل وتردد خودرو از شهر ……. به شرکت نءوپان درشهر …….. وحمل درختان سیلابی استدعا به دستوراست.

قبلاً از بذل توجه جنابعالی کمال امتنان رادارم.

باتشکر

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.