نامه متن لوح تقدیر فرهنگی و هنری

نمونه اول

لوح تقدیر

دانش آموز عزیز خانم ……….

سلام علیکم
به لطف حق تعالی تابستان گرم را در سایه سخاوت دلهای مهربان بودیم و از دوستی ها و همدستی هایمان خاطره های شیرین ساختیم برای روزهای آینده.
تجربه بودن با شما طراوت روحمان را افزود و شمیم شور و شعورتان فضای این کانون فرهنگی را آکنده ساخت. اینک مسرور از موفقیت شما در رشته طراحی چهره آرزو می کنیم دستی بالای تمامی دستها مدد کارت باشد. دلت مأمن مهر خدا، دستهایت درگاه دعا و چشمهایت گوهری پاک و پر بها باد.

رئیس آموزش و پرورش منطقه ………. تهران
کانون فرهنگی تربیتی……….

نمونه دوم

………. دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان ……….

دانش آموز عزیز ……….
تلاش ارزشمند و تحسین برانگیز جنابعالی در راهیابی به مرحله ………. مسابقات فرهنگی و هنری در رشته ………. و کسب رتبه ………. قابل تقدیر و شایان سپاس است .
از خداوند متعال سعادت روز افزون شما را خواستاریم .

مدیرآموزش و پرورش شهرستان …………

نمونه سوم

لوح تقدیر

برادر بزرگوار جناب آقای ……….
مدیر کل محترم موسسه فرهنگی ……….

با سلام وتحیّات
به پاس خدمات ارزشمند جناب عالی در پشتیبانی از فعالیتهای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز در آن حوزه و کسب رتبه شایسته تقدیر در میان موسسات فرهنگی در اجلاس سراسری ………. درسال ……….، از شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمائیم.
توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت داریم. امید است تلاش های خالصانه شما و همکاران محترمتان مورد پذیرش درگاه خداوند قرار گیرد.

ستاد برگزاری اجلاس ……….

نمونه چهارم

لوح زریّن

ادب و دانش برترین میراث است. حضرت علی(ع)

برادر ………. دانش آموز کلاس ………. مسجد ………. منطقه……….،
خدا راشکر می گوییم و خوشحالیم که موفقیت شما را در مسابقات سال تحصیلی ………. تبریک بگوییم. این تقدیرنامه را به پاس کوشش و تلاشی که دراین راه از خود نشان داده اید تقدیم می نماییم.
دانش آموز عزیز! چشم امید اسلام و همه نیازمندان جهان به تقوی و علم شماست. هر چه بیشتر تلاش کن و خودرا برای خدمت به آنان آماده ساز .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.