قرارداد اجاره خانه مسکونی

موجر : آقای / خانم …………………………… فرزند …………… بشماره شناسنامه …………. صادره از …………….. متولد ……………………….. به شماره ملی ………………………… ساکن ………………… …………………………….. …………………… شغل …………. مستأجر : آقای / خانم …………………………… فرزند ………………………… بشماره
شناسنامه …………………. صادره از …………….. متولد …………… به شماره ملی …………. ……….. …… ساکن ………….. ……………………………………….. ………………. شغل ……… ….

مورد اجاره : تمامی ششدانگ یکباب خانه و منزل مسکونی پلاک …………………… واقع در بخش ………….. ……….. ثبت شده تحت شماره ………………………. صفحه ………………….. دفتر ……………. …….. املاک به نام موجر با جمیع متعلقات و لواحق و توابع قانونی و شرعی و عرفی و اشتراکات و انشعابات و امتیازات منصوبه در آن و لوازم موجوده در آن که طرفین از کم و کیف آن آگاهی و وقوف کامل دارند و صحیح و سالم به تصرف و قبض مستأجر جهت سکنی گزیدن مستأجر و افراد تحت تکفل وی در آن داده شد و وی اقرار به تصرف و قبض می نماید .

مدت اجاره : ……………………………. سال کامل هجری شمسی ابتدائاً از تاریخ تنظیم این سند

مال الاجاره : مبلغ ………………………… ریال برای تمامی مدت بالا از قرار ماهیانه ……….. ریال که مستأجر موظف است در آخر هر ماه به موجر یا نماینده قانونی وی پرداخت نماید و رسید دریافت نماید در غیر این صورت و ظرف ده روز از تاریخ سررسید موجر حق فسخ مورد اجاره را خواهد داشت .

شروط :

۱- تعمیرات کلی به عهده موجر و تعمیرات جزئی به عهده مستأجر است .

۲- مستأجر حق واگذاری مورد اجاره را کلاً یا جزئاً به غیر نداشته و ندارد .

۳- پس از انقضاء مدت اجاره یا لدی الفسخ تا تخلیه عین مستأجره ، اجرت المثل برای اجرت المسمی است .

۴- مستأجر موظف است پس از انقضاء مدت اجاره یا لدی الفسخ مفاصا حساب های مصرفی آب ، برق ، فاضلاب ، گاز و تلفن رقبه مورد اجاره و دیگر حقوق دولتی منجمله مفاصا حساب های متعلق به خود در رقبه مورد اجاره « بداهتاً در مدت استفاده » را از مراجع ذیربط اخذ و قبوض و مدارک آن را به موجر تسلیم نماید.

بتاریخ …. / …. / …….. هجری شمسی .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.