داشتن یک سایبان برای خودرو ی عزیزمان چه فایده ای دارد؟

حتما برای شما هم عمر ماشین عزیزتان که بخش قابل توجهی از درآمد خود را صرف خرید آن کرده اید بسیار مهم است. اگر با ما هم نظرید این مقاله کوتاه در مورد فواید سایبان برای خودرو عزیزتان را از دست ندهید.

به گزارش موسسه R. L. Polk خودروها در جاده به طور متوسط ۱۰٫۸ سال عمر مفید دارند. میانگین سفر در هر سال حدود ۲۴ هزار کیلومتر است. البته ماشین ها و کامیون هایی که این روزها تولید می شوند از نظر مهندسی و مواد کاربردی بسیار بهتر از چند سال قبل هستند. اما با همه اینها برخی دوست دارند استفاده بیشتری از ماشین خود داشته باشند و در ضمن، رینگ و موتور آن نیز قابل اعتماد باشد. برای اینکه ماشین ۴۰۰ هزار کیلومتر بیشتر عمر کند راهکارهای ساده ای وجود دارند و با رعایت آنها می توان به نتیجه دلخواه دست پیدا کرد.

یکی از این راهکارها پارک کردن ماشین در زیر سایبان است. تابش های فرابنفش باعث کمرنگ شدن رنگ بدنه، پوسیدگی تودوزی اتومبیل و خراب شدن چراغ های جلوی ماشین می شوند. پلاستیک های اتاق خودرو زیر گرمای آفتاب خشک می شوند. ماشین را همیشه در پارکینگ یا زیر سایه پارک کنید. یا اگر جای پارکی در سایه پیدا نکردید از سایه گیر سراسری برای شیشه جلوی ماشین استفاده کنید. البته همیشه هم ماشین را زیر سایه درختان پارک نکنید زیرا شیره درخت یا فضولات پرندگان نیز باعث خوردگی و از بین رفتن رنگ بدنه می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.