محصولات شرکت سایبان سایه سازان

محصولات شرکت سایبان سایه سازان

شرکت سایبان سایه سازان تولید کننده انواع سایبان، سایبان خودرو، سایبان پارکینگ ،سایبان با ورقهای UPVC, سایبان ماشین, کانکس ثابت و کانکس متحرک می‌باشد.

در این مقاله توضیحاتی مختصر در مورد برخی از محصولات شرکت سایبان سایه سازان ارائه شده است.

سایبان

نور خورشید برای حیات انسان امری حیاتی و الزامی می باشد . نور خورشید دارای طیف رنگ های مختلفی می باشد و فرکانس های متفاوتی دارد . ما فقط یک سری از این طیف های را که به نام نور مرئی می باشند می بینیم . اما باید گفته شود که فقط نور خورشید شامل این طیف نور نمی شود . نور خورشید از فرکانش های پایین تشکیل مش شود تا فرکانس های بالا . فرکانس های بالا ممکن است در پاره ای مواقع مشکل ساز شوند . این فرکانس ها می تواند به اجسام آسیب بزند و آن ها را تخریب کند . از این رو برای هر سری از وسایل ، حفاظت ها و نگهدارنده های خاصی لازم است تا بتواند از آن نگهداری کند . سایبان ها از این دسته از حفظ ها می باشند . برای هر سری از وسایل سایبان های مخصوصی طراحی شده است که باعث می گردد عمر این اجسام بیشتر شود و در مقابل نور مدت زمان بیشتری را تحمل کند .

نمونه سایبان

نمونه سایبان

سایبان پارکینگ

این سایبان های به گونه ای هستند که می تواند برای شما محفظه ای ایجاد کند که تابش های مضر نور خورشید به ان راه پیدا نکند . سایبان پارکینگ ها این قابلیت را دارا می باشند که خیلی سریع نصب شوند . شما در مدت زمانی کمی می تواند این گونه سایبان ها را نصیب کنید و برای پارکینگ خودد سایبان مجهزی را طراحیی کنیدد . برای این که بتوانید سایبان پارکینگ حرفه ای را نصب کنید نیاز دارید که این گونه از بهترین مواد تشکیل شده باشد . برایی نصب ان نیار به افراد ماهر و تواناا دارید .. بیشتر مواقع از طرف شرکتی که این گونه سایبان ها را خریداری می کنید افراد قابل اطمینانی را برای نصب انن پیشنهاد می کنند . اما اگر خودتان این توانایی راا در خودد احساس می کنید می توانید آن را انجام دهید . برای این کار فقط به ابزار اولیه نیاز خواهید داشت و کمی هم باید اهل فن نیز باشید . شما در اندک زمانی می توانید یک سایبان پارکینگ بسازید و برای این کار می توانید از ایده های دیگران استفادهه کنید .

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ

سایبان خودرو

از دیگر سایبان هایی که امروزه خیلی بدان احتیاج پیدا می شود ، سایبان خودرو می باشد . این گونه سایبان ها معمولا در کلانشهر ها و شهر هایی که تابش نور خورشید به صورت مستقیم می باشد ، ضروری می باشد . در این گونه شهر معمولا با کمبود پارکینگ مواجه می باشد و شما برای این که بتوانید ماشین ود را از زیر تابش نور خورشید خلاص کنید مجبور خواهید شد که یک سایبان خودرو برای ان طراحی کنید . شرکت های زیادی هستند که در این مرحله قدم گذاشته اند و فعالیت هایی را آغاز کرده اند ،شما می توانید مواد اولیه را برای ایجچاد سایبان خودور از آن ها تهیه نمایید و خودتان برای ساخت آن اقدام کنید . شاید در ابتدا کمی این کار مشکل به نظر رسد اما با کمی تلاش می توانید به ان دست یابید . راه آسان تری نیز برای ان وجو دارد و ان استفاده از سایبان خودرو های آماده می باشد . شما با توجه به نوع ماشینی که دارید سایبان خودور مربوط به ماشین خود را خریداری می کنید و ان را برای ماشین خود طراحی می کنید . این سایبان ها خاصیت جالبی دارند و آن هم جمع کرن و کوچ کردن ان می باشد . شما می توانیدان را در داخل صندوق ماشین گذاشته و هر زمان که احتیاج شد از آن استفاده کنید. باید گفته شود که نور خورشید برای بدنه ماشین بسیار مضرر می باشد و در دراز مدت تاثیر های بدی بر روی مقاومت ان می گذارد .

سایبان خودرو

سایبان خودرو

سایبان پی وی سی

شاید تا به حال به سایبان پی وی سی ها دقت نداشته باشید . این سایبان ها به گونه ای طراحی می شوند که کم ترین فضار را اشغال کند در کنار آن نیز باید بهترین کیفیت را از خود نشان دهند . این گونه سایبان ها معمولا برای وسایلی که از جنس پی وی سی می باشند استفاده می شود که می تواند به تانکر های مخازن آب اشاره کرد . این تانکر ها از جنس های مروبی ساخته می شند اما نباید این مورد را نادیده گرفت که نور خورشید هر چیزی را در دراز مدت تجزیه می کند و شما باید از همین ابتدا برای حل آن راه کاری بیندیشید . سایبان پی وی سی می تواند خیلی مفید باشند و عمر این گونه وسایل را سال ها بالا ببرد . شاید شما در وهله اول کمی هزینه پرداخت کنید اما یادتان باشد که در دراز مدت می توانید ان را جبران کنید و برای شما فایده های زیادی به ارمغان بیاورد . بعضی از افراد بر این عقیده هستند که نور خورشید نمی تواند به پی وی سی آسیب برساند ولی باید گفته شود که نور خورشید باعث تجزیه شدن هر چیز یدر طبیعت می شود و تمام فرسایش هایی که صورت می گیرد بر اثر نور خورشید می باشد اما سرعت تجزیه به جنس عناصر نیز بستگی دارد . در پی وی سی ها سرعت تجزیه شدن نسبت به بقیه کم تر می باشد لی به هر حال در عرض چند سال تجزیه می شود و شما باید برای این کار چاره ای بیندیشید و ان هم استفاده از سایبان چی وی سی می باشد که در مقابل نور خورشید و هر چیز دیگری مقاوم می باشد . این سایبان ها در طرح ها و اندازه های مختلف ساخته می شود و شما بنا به نیازی که دارید می توانید یکی از ان ها را خریداری کنید و بر روی وسیله ورد نظر خود قرار دهید . این سایبان ها بسیار سبک می باشند و به راحتی می توانید ان ها را جا به جا کنید و هزینه ان ها نیز بسیار ارزان می باشد و برای هر شخصی به صرفه است که در همان لحظه اول این نوع سایبان ها را خریداری کند .

سایبان ماشین

سایبان ماشین

سایبان ماشین

سایبان ماشین ها در دنیای امروز امری ضروری می باشد . می دانید که بدنه ماشین ها بسیار ظریف می باشد و به نور خورشید حساس است . اگر شما مدت زیادی ماشین خود را در مقابل تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید به مرور زمان از مقاومت کاسته شده و در آن خردگی ایجاد می شود . شاید شما این علائم را با چشم مسلح نبینید ولی این را بدانید که ازمایش ها ثابت کرده ایت که نور خورشید عامل مخربی برای ماشین ها می باشد ازاین رو همه ان ها به سایبان ماشین نیاز دارند . شما می توانید این گونه سایبان ها را از شرکت های تولیدی که در این کار می باشند تهیه کنید و بنا به مدل و نوع ماشینی که دارید سایبان مربوطه را خریداری کنید . از ویژگی های منحصر به فرد این گونه سایبان ها این می باشد که به راحتی قابلیت جمع شدن را دارا می باشند و می توان  آن ها را تا انداز های کوچ جمع نمود بنابرای ن به شما اجاز می دهند که ان ها را حمل کنید و هر جا که نیاز بود از سایبان ماشین استفاده کنید . شما برای این کار باید یک هزینه بسیار کمی را بپردازید البته در دراز مدن بسیار به نفع شما خواهد بود و می توانید تا پایان عمر از ان استفاده  کنید .

منبع : محصولات شرکت سایبان سایه سازان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.